HTML

Morf blogja

Az út és ami mellette van.

Linkblog

A világ és én!

2008.02.23. 19:16 Morf

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morf.blog.hu/api/trackback/id/tr65351680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morf 2008.02.23. 19:19:39

Hogy éljük meg az ugyanazt? Mennyire látjuk másként? Valaki a fekete színre az mondja sátánista! Mit mondasz te?

szabó Éva 2008.02.26. 11:43:17

Egyik kedvenc színem a fekete.
Mégsem vagyok sátánista.
Ha nagyon vidám vagyok,akkor a narancssárga,ami legjobban kifejezi hangulatom.
A fehér színt akkor veszek magamra,ha elegáns szeretnék lenni.

Szóval a szinekkel sokmindent ki tudunk fejezni,de nem biztos,hogy egy kivülállónak pont azt jelenti,amit nekünk.
Ahányan vagyunk,annyiféleképpen élünk meg dolgokat.
Ami nekem öröm,lehet másnak bánat??

Morf 2008.02.26. 15:35:11

Kétségtelen, bár a szineknek van állandó jelentése, szintarot, szinterápia. Mégis mondhat mindenkinek mást és mást is. Mint a világon minden. Van amikor egy teljesen morcos ügyintéző veled kedves, mert a lányára emlékezteted, velem meg még gorombább mert én meg a vejére. Mi ruházzuk a világ dolgait fel pozítiv vagy negatív tartalmakkal. Ez tiszta. Egyik ismerösőm mondta hogy a fekete színhez meg kell érni. Jónak mondta kb 8 éve feketében járok, bár az utobbi években egy kicsit színesítek.Ezért kérdeztem hogy tud-e valaki valami tudományosat róla.
metta

Szabó Éva 2008.03.03. 11:20:09

Tamás!Nem tudom,de ösztönösen azt érzem,az ismerösödnek igaza van abban,hogy a fekete szinhez meg kell érni.
Én tini koromban a lázadásomat szerettem volna kifejezni vele,de most ahogy telik az idö a fejem felett,biztos vagyok benne jelzésértéke van,de már nem lázadok.
Már azon tul vagyok.
Inkább válaszokat keresek és ha egy kérdésre megjön a felelet,jön helyette más és mégtöbb.
Annyi bizonyos,ha féktelen jókedven van,akkor azon a napon semmi sem fekete rajtam.
Tudományos magyarázatom nincs!

Morf 2009.04.08. 07:19:21

Sziasztok! Csodás hétvégém volt! Mostanra ért le. Szombaton táltos dobolni tanultam. Vasárnap tettünk egy csodás kirándulást barátaimmal Dobogókön. A korházi csend után elég sürű volt, de egyben jó is. Nem nélkülözte a szakralitást sem. Hogy hova gyürüzik tovább majd kiderül mindenesetre ma ismét megyek dobolni.
metta
süti beállítások módosítása