HTML

Morf blogja

Az út és ami mellette van.

Linkblog

Mindennapi zsörtölődések

2008.03.02. 11:02 Morf

Vannak dolgok az életben amik könnyebbé szebbé teszik életünk, vannak amik pont az ellenkező hatást váltanak ki belőlünk. Tudom ez csak egonk szubjektív megítélésünk játéka, de akkor is jellemző, mi okoz jó kedvet, és mi rossszat nekünk. Lévén én borulátó fajta, a rosszakról írok:

1. A közérben fizet egy hölgy, kosarában, Kiskegyed, Best, sajna a többi cime nem jut eszembe hasonló stilusú lap, és a lényeg itt a hasomlón van. No meg van még a kosárban egy fánk. A hölgynek kevés a pénze-valamit vissza kell adni, mit ad vissza

23 komment

Címkék: mindennapi zsörtölődések

A bejegyzés trackback címe:

https://morf.blog.hu/api/trackback/id/tr5361665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morf 2008.03.02. 11:05:31

A csattanó lemaradt: a fánkot!

Szabó Éva 2008.03.03. 11:14:18

én nem vagyok zsörtölödös fajta.
Nálam inkább az fordul elö,hogy szeretek néha ismét gyermek lenni.
Jol esik,esne,ha egy kicsit kényeztetnek,egy kicsit rám figyelnek.
Miért alakult ez igy nálam??
Vagy mások is ugyanezt szokkták érezni?
Kinek nem jó egy kis ráfigyelés,kényeztetés néha!
És milyen sürün igényelnénk ezt.
Mindig?
vagy néha?
Mit jelent ha mindig ezt szeretnénk?
És mit ha kevésbé fontos számunkra??

Morf 2008.03.04. 09:09:50

TV.-ben kérdés: Ti is Harry Potter fanok vagytok? Saját nyelvünket silányítjuk le ha ok nélkül idegen kifejezéseket használunk! Miért nem jó úgy hogy Harry Potter rajongók, vagy csodálók? Szép mindent kifejező nyelvünk van használjuk!

szabó Éva 2008.03.16. 20:03:31

a zsörtölödésekhez,a hangulat ingadozáshoz szeretnék pár gondolatot.
Engem az tesz depissé,ha az élet bármely területén nem érzek biztonságot.
Ha nincs munkám,sok a kiadás,kevés a bevétel,
ha egy barátom megharagszik rám és ugy érzem elveszitem
bárkinek az elvesztése,aki életem része,
ha segitséget kérnek és tehetetlen vagyok,
ha valaki boldogtalan és nem tudok segiteni....
és folytathatnám.
Ami boldoggá tesz.
Ha szeretettel vesznek körül,ha vendégségbe jönnek hozzám olyan emberek,akik fontosak nekem.
ha süt a nap ,és kimehetek a természetbe feltöltödni,
ha örömet szerezhetek,vagy segithetek bárkinek.
Ha egy ártatlan szemü gyerek átölel....
folytassam?????
Ha annyi pénzem van,hogy adhatok belöle másnak....

szabó Éva 2008.03.16. 20:11:01

én Tamás ha kényeztetne valaki azt nagyon el tudnám viselni,talán mig nem telitödök,akkor a nap 24 órájában.
Aztán hagynék egy kis idöt hogy feltöltödjön és ujra -és ujra jol esne.
Normális ember szerintem igényli ezt.
aki ugy tesz,hogy nem/mert van ilyen/az is,csak szégyenli.
Aki ennek hiányát érzi,az igényli,aki részseül belöle,az pedig természetesnek veszi,vagy ugy gondolja,ez neki kijár!
de kijár??
És ki és miért érdemli meg és ki és miért nem részedhet belöle??
Hol itt az igazság??
Nem az egó müve,hanem velünk született igény!
Igy lenne teljes,boldog az életünk!:-)

Morf 2008.03.17. 13:08:49

Halihó! Sajnos az ego műve. Azt mondják a feltétlen szeretet, isteni szeretet. Miért akarna neked rosszat? Minden probléma a te tanulásod segíti, minden probléma megoldásához megvan benned minden.. A problémák megoldódása, a dolgok természetes rendeződése mindenkor azonnal bekövetkezik, amikor a rendeződéshez megfelelő alkalmak hiánytalanul együttállnak az életben.A türelmetlenség csak késlelteti a megoldást.
metta

Szabó Éva 2008.03.17. 14:31:06

Azért születünk le a földre,hogy a dolgokat megtapasztaljuk.
Vonatkozik ez jó és rosszra egyaránt.
Mindent ami hiányzik életünkböl,azt szeretnénk megélni,megtapasztalni és a tapasztalás által magasabb és magasabb fokra jutni.
Én bizonyára még soha nem éreztem,hogy engem önzetlenül szeretne valaki.
Ezért hiányzik az életemböl.
Ha ezt megtapasztalhatom,ugy érzem ezután következht be nálam az,amiröl irsz Tamás!
Az önzetlen Isteni szeretet.
Nem tudom a lépcsöfokokat hatosával venni,mert vagy orra esek vagy visszafele kivánkozom,mert ugy érzem,valamin átsiklottam!
És ezt nem akarom,

Morf 2008.03.17. 19:46:46

Feladtam! Nem a mi választásunk. Az isteni szeretetről azért írtam, hogy érzékeltessem, a sors az Isten jószándékát. Legyen úgy ahogy akarod.
metta

szabó Éva 2008.03.17. 19:56:05

ha Te feladtad,akkor én is!
Az Isten feltétel nélkül szeret minket,de mi tudunk feltételek nélkül szeretni??
Egot vissza tudjuk szoritani annyira,hogy ezt megéljük?
Bizonyára!
De én ettöl még nagyon messze állok!

Morf 2008.03.17. 22:33:27

Tudod negyven körülien álltunk a teremben, csukott szemmel és megnyitottuk a szívünket. Én még ilyent soha sem éreztem, legaláb is ebben az életemben. Nem kellett hozzá semmi előképzettség, csak nyitottság. Mindenkinek kivánom azt az érzést, de leírni nem tudom.
metta

szabó Éva 2008.03.18. 07:04:13

csodás lehetett,kár hogy nincsenek rá szavak.

Morf 2008.03.19. 06:57:02

a vasárnap történéseihez tartozott egy gyakorlat sor melynek végén, majdnem mindenki látta az aurát. Én idáig is láttam a konturokat, de ez sokkal szebb volt, szinek, fények, mozgások. Nem csak az az ember ami látszik belőle! Sőt, egyáltalán nem az.
metta

Gáborné NapHold Eta 2008.03.19. 14:50:17

Hihi! Tamááás! Nem mindegy, hogy mi van a másik kosarában? Lehet, hogy számára azok idegenszerűek, amiket a Te kosaradban lát.

Sajt répával? Még nem kóstoltam, de almával szeretem - no majd kipróbálom. De azért a zsíroskenyérnek hagymával nincs párja!!!
Hahahaha!
Gáborné NapHold Eta

Morf 2008.03.20. 07:06:19

Eta! Lehet igazad van, pedig az igazi kosaram még nem is látta. A zsiros döfit én is szeretem!
metta

Morf 2008.11.18. 06:19:50

Sziasztok! Olvasom a bulvárban. A mentős, akit lopással gyanusítanak, a biróságon meglepve hallgatta, hogy betöréssel, és rablással is vádolják.Kiderült tévedés csak névazonosságról van szó. HOPPÁ! A biróságig több kézen átmegy ez az ügy senki sem vett észre semmit? Nem tünt fel nem egyezik az anyja neve, születési hely idő? Hogy dolgoznak az úrak? Ez nem játék! Mi van ha az izgalomtól infarktust kap a vádlott és meghal? Kinek mondják hogy bocs tévedtem? Hogy lehet ilyen igazságszolgáltatásban bizni?
metta

Bíró Gabi 2008.11.25. 09:49:36

Sziasztok :)
Igazságszolgáltatás? Érdekes. Talán ideje róluk is lerántani a leplet.
Itt, ahol én élek (Erdély), itt is hasonló dolgok történnek.Egy részeg, de inkább alkohol kómás bírónő, vezetés közben összetörte egy taxi oldalát,majd elütött egy motorost, miután megállt és rábukott a kormányra.A motoros fiu,odament kérdőre vonni, mire kapott a mobiltelefonból, behasadt a homloka-4 öltéssel varrták össze.
Mindezek után, sem a vérpróbája, sem a filmezett viselkedése nem érvényes a bírósági határozat szerint, mert mindenki csaló, persze rajta kivül.
Hogy történhet ilyen?

Morf 2008.11.25. 12:26:17

Gabi! Ahogy régen mondták- mindenki egyenlő, de vannak egyenlőbbek. Csak az a baj hogy így elveszti az ember a hitét az igazságban, és a törvényekben. Ez vezet ahoz a gyenge erkölcsi szinthez, melyhez a hétköznapokban van szerencsénk.
metta

Bíró Gabi 2008.11.26. 12:32:18

Zsötölődök..... mostanában elég gyakran.
Régi ismerősömmel találkoztam,feje szorosan bekötve.Kérdeztem , talán fáj? dehogy - csak azért kötöm, hogy ne zavarják a koronacsakrámat, de a derekam az fáj, alig tudok járni - felelte nekem. Hát,mert ő most szellemgyógyász, egyben látó,többszörös beavatott ..... és szívesen lát a rendelőjében,persze pénzért,mert ugye,mindennek ára van ám, de vásárolhatok tőle gyógynövényeket,köveket, akármit...
Zsörtölődök....... mert minden 3 emberből, kettő gyógyító, beavatott.
Zsörtölődök, mert becsapottnak érzem magam, hiszen engem arra tanítotattak, hogy: egy sor elmélet és két év gyakorlat, hogy teljes legyen a szent három.
Zsörtölődök.... mert hosszú évekig "gyakoroltam" és lám, elég egy hétvégi előadás és diplomás beavatottakká lehet válni. Ja, igaz, diploma kell egy rendelő megnyitásához. Igaz, igaz, s akkor a felelősség? Ja, "felelősség" diplomát is lehet kapni?
Zsörtölődök...zsörtölődök Felelősség a szavainkért, tetteinkért??? Van, létezik még?
Mert, az ismerősöm megnyugtatott : Úgysem én gyógyítok, hiszen Jézus is megmondta, nem én a te hited gyógyított meg. Na akkor???
Zsörtölődök, mert JAJJJJJ - még ez is, Jézussal példálózni, jajjjj !!!!!
Hát, köszönöm, hogy "kizsörtölődhettem " magam nektek.

Gabi

Morf 2008.11.26. 13:37:22

Hali! Maximálisan egyetértek. Vannak adivatok. Felveszek valamit mert jól áll.Ez eddig rendben is van. Saját kockázat, saját siker, vagy bukás. Az ezotérika, a spirituális látásmód most, trendy! / fúj milyen randa szó/ Fel lehet venni, lehet benne tetszelegni! De könyörgöm felelőség is! Ha már a saját lelkünk nem érdekel, az érdekeljen mások lelkében milyen károkat okozunk. Ja és mellékesen lejáratjuk az egész ezotérikát! Egyszer mindenki számot ad tetteiért! Igyekezzünk nyugodtan odaérni a számadásra! Azt a Számadót nem lehet becsapni! Mert az ten magad vagy!
metta

Bíró Gabi 2008.11.28. 10:39:27

Szép napot.
Tamás, köszönöm a választ. Tanácsodat kérném, és bárkinek aki megérti .
húgom lánya, aki 22 éves, természtgyógyászhoz fordult, mert fájt a dereka. Az, miután "kezelte" , aggodalmaskodva közölte, hogy bizony rövid élete lesz, úgy 30 éves korában elmegy. Azóta, csak erre gondolt, főleg,mert jelenleg 3 hónapos kisbabája van és tőlem messze lakik, Székesfehérváron.
Tudom, ki mit keres azt kap, de annak is tudatában vagyok, hogy a kimondott szavak elindítottak egy "programot" benne.
Igaz, egy szellemgyógyász azt tanácsolta imátkozzak Uriel arkangyalhoz,, semmisitse meg a programot.
Tanácstalan vagyok, jól jönne a tanácsod, anál is inkább, hogy annak is tudatában vagyok, hogy mikor az őrangyal késik, csak magunkra számíthatunk.
Szerinted? Ilyenkor mit lehet tenni?
Köszönöm.

Morf 2008.11.28. 12:02:43

Hali! Az ilyen természetgyógyászoktól mentsen meg minket az Isten! Egy embernek élete folyamán 3-4 kilépési pontja van. Amikor elmehet innen. A felsőbb éned dönti el, marad vagy kiszáll. Ezek a pontok kideríthetők! De ha valakinek képessége van erre és meg is teszi, akkor se mondhatja el. A baj ha Őt ez ennyire foglalkoztatja, ennyire foglalkozik vele, akkor még ha nem is ez a sorsa akkor is bevonzhatja magához. Angyalok segíthetnek, de a hasonló élmény olthatja csak ki ezt a jövendölést. Ha minden igaz Székesfehérváron vagy egy ismerős természetgyógyász-pszichologus ismerösöm, de ha nem Ő mindenkép olyan kéne akiben megbizik és elhiszi amit mond. A lényeg egy ilyennel kéne beszélnie aki hihetően tudná ezt a programot kioldani.
metta

Bíró Gabi 2008.11.29. 07:52:17

Szép reggelt.
Köszönöm, hogy válaszoltál.Nem tudtam, hogy 3-4 kilépési pont van.Azt, viszont igen, ha látok is valamit egy asztrológiai képletben sohasem mondom, mégha egyszerű betegségről is van szó. A felelősségtudat az, ami a legjobban megdöbbent ilyen esetekben.
Igen, őt nagyon foglalkoztatja,, főleg most, hogy kisbabája is van.
Hálás lennék ha elvihetném egy természetgyógyászhoz.December közepétől, január közepéig Székesfehérváron leszek, akkor jelentkezem, itt a blogban és nagyon hálás lennék a segítségért.. Igen, neki is olyanra van szüksége akinek "hiszi" is a szavait.
Mert kérte a segítséget, úgy érzem mindent megtettem.
Köszönöm, hogy beszélhettem erről.
Gabi

Nomad VRAG 2009.08.05. 13:18:42

Üdv, Tamás!

Benéztem hozzád, ha már meghívtál, eddig tetszik. Kérlek, nézd el, hogy ezt a nicket használom, a nevemre azt dobja a rendszer, hogy adjak meg EGYEDI azonosítót... Szerintem ez elég egyedi.

Olvasom ezt a rovatot, és valóban, vannak bosszantó dolgok körülöttünk. Ám sokat elárul rólunk, hogy miken is bosszankodunk.

Úgy gondolom, az ezotériát lejáratni nem lehet. Alapvetően minden tudással ez a helyzet szerintem. A művelőik magukat lejárathatják akár mint kollektíva is, ám az adott tudás még az marad ami. Hogy hogyan végzünk valamit, az rólunk vall, nem pedig arról, amit csinálunk.
süti beállítások módosítása